Mūsu klienti augstu novērtē to, ka darbojamies ātri un operatīvi, sasniedzam augstu publicitāti, iekļaujamies saskaņotajā budžetā, esam radoši un tajā pat laikā reālistiski, izpildām solījumus.

Septiņpadsmit darbības gadu laikā esam uzkrājuši pamatīgu pieredzi sabiedriskajās attiecībās, mārketinga un digitālajā komunikācijā, apkalpojot klientus farmācijas, informācijas tehnoloģiju, tirdzniecības, pārtikas un ātras aprites patēriņa preču (FMCG), finanšu, būvniecības, nekustamā īpašuma u.c. nozarēs. Īstenoti veiksmīgi Latvijas un starptautiska mēroga projekti Eiropas institūcijām un sabiedriskām organizācijām.

Piedāvājam izstrādāt Jūsu organizācijas vai produkta komunikācijas stratēģiju, īstenot mārketinga un sabiedrisko attiecību kampaņas, uzturēt sociālo mediju kontus. Plānojot aktivitātes, mēs esam mērķtiecīgi un garantējam rezultātu, jo uzskatām, ka PR un mārketings ir investīcija zīmolā un organizācijas tēlā, kam jārada finansiāla atdeve. Uzsākot kampaņu, ar klientu vienojamies par tās efektivitātes mērīšanas kritērijiem (KPI).

Prospero pastāvīgo klientu pieprasītākie pakalpojumi:

  • komunikācijas stratēģiju izstrāde
  • publicitātes pasākumu rīkošana ar pazīstamu personību (sportistu, aktieru
  • u.c. slavenību) piedalīšanos
  • mediju un blogeru attiecības
  • sociālo mediju komunikācija
  • audiovizuāla satura radīšana
  • tekstu rakstīšana

Ņemot vērā mūsu lielo pieredzi sadarbībā ar Eiropas institūcijām un nevalstiskajām organizācijām, izstrādājam īpašas sabiedrības informēšanas un viedokļa veidošanas programmas. Sadarbojoties ar viedokļu līderiem, ekspertiem un nevalstiskajām organizācijām, rīkojam informatīvus pasākumus – seminārus, konferences, izstādes un diskusijas.

Esam sapratuši, ka klientiem nepieciešams ilgtermiņa sadarbības partneris, kas izprot viņu vajadzības un sniedz pēc iespējas plašāka spektra mārketinga pakalpojumus. Tāpēc, balsoties uz mūsu darbinieku daudzpusīgo pieredzi un zināšanām, varam piedāvāt arī komunikācijas pakalpojumus, kas nav atrodami sarakstā.

Pieprasīti Prospero pakalpojumi ir arī uzņēmumu iekšējā komunikācija – korporatīvās avīzes, pasākumu organizēšana; uzņēmuma krīzes plāna izstrāde un konsultēšana krīzes situācijās; veikalu un kafejnīcu apkalpošanas kvalitātes novērtējums.

Sabiedriskās attiecības

  • komunikācijas stratēģijas izstrāde un budžeta plānošana
  • mediju attiecības, publicitāte
  • sadarbība ar viedokļu līderiem – influenceriem, blogeriem, sportistiem, mūziķiem u.c.
  • sabiedrības informēšana un viedokļa veidošana
  • zīmola pozicionēšana un tēla veidošana
  • korporatīvā komunikācija
  • krīžu vadība
  • prezentācijas, preses konferences, mediju pasākumi
  • tekstu rakstīšana (copywriting), zīmola žurnālistika
  • organizācijas iekšējā komunikācija (darbinieku pasākumi, korporatīvie izdevumi, sociālo tīklu grupas)
  • mediju izvietošana

Pasākumu producēšana

  • konferenču organizēšana
  • prezentācijas, preses konferences, mediju pasākumi
  • korporatīvie pasākumi, uzņēmumu balles, semināri utt.
  • kultūras, mākslas un sporta mārketings
  • sponsorēšana

Digitālā komunikācija

  • sociālo mediju stratēģija, kampaņu plānošana
  • sociālo mediju saturs un kontu uzturēšana
  • Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, LinkedIn u.c.
  • sadarbība ar viedokļu līderiem (influenceru mārketings)
  • digitālās reklāmas kampaņas (Facebook Ads, Google Adwords)
  • audiovizuālo materiālu izstrāde (video, foto, gif, newsletter u.c.)
  • uzņēmuma vai personas tēla veidošana sociālajos portālos
  • SEO, e-pastu mārketings, digitālā analītika
  • mājaslapu satura veidošana
  • sociālo tīklu audits un konsultāciju serviss