18 Nov, 2019

Sociālo mediju mārketings pusaudžu auditorijai | VIDEO

Bet nesen atģidos, ka savā kultūras un pieredzes burbulī jūtos ļoti tālu no šodienas pusaudžiem (GenZ 😀). Nesaprotamās sarunas pie blakus galdiņa kafejnīcā, kas mijas ar 100% pāreju uz angļu sarunvalodu. Mobilās aplikācijas, kurās nav pieaugušo (Snapchat, Yubo) un kur esmu nelūgts viesis. Turklāt mana ikdiena nav saistīta ar jauno paaudzi, kā skolotājiem vai vecākiem.

Kādi ir jauniešu mediju lietošanas paradumi?

Tā nu, lūk, nolēmu samazināt šo distanci ar jauno paaudzi un mazliet vairāk saprast, kā viņi uztver un virza pasauli, lietojot sociālos medijus. Veidojot savu stāstu RIGA COMM konferencei, satikos ar ļoti iedvesmojošiem cilvēkiem – gan pusaudžiem, gan mārketinga stratēģiem – Tomu Siliņu (THE SPOT centrs) un Agri Renci (ZZČ, TELE2). Savas runas empīriskajam pamatojumam izmantoju Ģirta un Maijas Jankovsku veiktos novērojumus pētījumā “Being There and Together: Media Habits of Teens in Latvia”. Lūk, galvenās atziņas, ko izcēlu savā runā:

  • Youtube ir pusaudžu pieaugšanas pasaule, kurā viņi meklē autoritātes – pieaugušos un jauniešus, kas vecāki par sevi.
  • Tik Tok ir straujāk augošā sociālo mediju aplikācija bērnu vidū, bet tai pievienojas arvien vairāk pieaugušo (t.sk. Arnolds Švarcenegers 😉 – https://www.tiktok.com/@arnoldschnitzel).
  • Pieaugot auditorijas vecumam un angļu valodas prasmēm, vietējo influenceru un slavenību ietekme samazinās.

▶️ Pilnu stāstu 30 min garumā lūko Youtube!

 

[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row]

Vien 7 gadus atpakaļ es jutos kā mūžīgais jaunietis. Kurš viegli sajūt savu jaunāko vienaudžu valodu, trendus, trigerus utt.. Viņu patērētā popkultūra bija man skaidri saskatāma un tuva gan mentāli, gan taustāmi.

Bet nesen atģidos, ka savā kultūras un pieredzes burbulī jūtos ļoti tālu no šodienas pusaudžiem (GenZ 😀). Nesaprotamās sarunas pie blakus galdiņa kafejnīcā, kas mijas ar 100% pāreju uz angļu sarunvalodu. Mobilās aplikācijas, kurās nav pieaugušo (Snapchat, Yubo) un kur esmu nelūgts viesis. Turklāt mana ikdiena nav saistīta ar jauno paaudzi, kā skolotājiem vai vecākiem.

Kādi ir jauniešu mediju lietošanas paradumi?

Tā nu, lūk, nolēmu samazināt šo distanci ar jauno paaudzi un mazliet vairāk saprast, kā viņi uztver un virza pasauli, lietojot sociālos medijus. Veidojot savu stāstu RIGA COMM konferencei, satikos ar ļoti iedvesmojošiem cilvēkiem – gan pusaudžiem, gan mārketinga stratēģiem – Tomu Siliņu (THE SPOT centrs) un Agri Renci (ZZČ, TELE2). Savas runas empīriskajam pamatojumam izmantoju Ģirta un Maijas Jankovsku veiktos novērojumus pētījumā “Being There and Together: Media Habits of Teens in Latvia”. Lūk, galvenās atziņas, ko izcēlu savā runā:

  • Youtube ir pusaudžu pieaugšanas pasaule, kurā viņi meklē autoritātes – pieaugušos un jauniešus, kas vecāki par sevi.
  • Tik Tok ir straujāk augošā sociālo mediju aplikācija bērnu vidū, bet tai pievienojas arvien vairāk pieaugušo (t.sk. Arnolds Švarcenegers 😉 – https://www.tiktok.com/@arnoldschnitzel).
  • Pieaugot auditorijas vecumam un angļu valodas prasmēm, vietējo influenceru un slavenību ietekme samazinās.

▶️ Pilnu stāstu 30 min garumā lūko Youtube!

 

[/vc_column_text]
[/vc_column][/vc_row]

Dāvis Braučs, Prospero sociālo mediju vadītājs

Vien 7 gadus atpakaļ es jutos kā mūžīgais jaunietis. Kurš viegli sajūt savu jaunāko vienaudžu valodu, trendus, trigerus utt.. Viņu patērētā popkultūra bija man skaidri saskatāma un tuva gan mentāli, gan taustāmi.

Bet nesen atģidos, ka savā kultūras un pieredzes burbulī jūtos ļoti tālu no šodienas pusaudžiem (GenZ 😀). Nesaprotamās sarunas pie blakus galdiņa kafejnīcā, kas mijas ar 100% pāreju uz angļu sarunvalodu. Mobilās aplikācijas, kurās nav pieaugušo (Snapchat, Yubo) un kur esmu nelūgts viesis. Turklāt mana ikdiena nav saistīta ar jauno paaudzi, kā skolotājiem vai vecākiem.

Kādi ir jauniešu mediju lietošanas paradumi?

Tā nu, lūk, nolēmu samazināt šo distanci ar jauno paaudzi un mazliet vairāk saprast, kā viņi uztver un virza pasauli, lietojot sociālos medijus. Veidojot savu stāstu RIGA COMM konferencei, satikos ar ļoti iedvesmojošiem cilvēkiem – gan pusaudžiem, gan mārketinga stratēģiem – Tomu Siliņu (THE SPOT centrs) un Agri Renci (ZZČ, TELE2). Savas runas empīriskajam pamatojumam izmantoju Ģirta un Maijas Jankovsku veiktos novērojumus pētījumā “Being There and Together: Media Habits of Teens in Latvia”. Lūk, galvenās atziņas, ko izcēlu savā runā:

  • Youtube ir pusaudžu pieaugšanas pasaule, kurā viņi meklē autoritātes – pieaugušos un jauniešus, kas vecāki par sevi.
  • Tik Tok ir straujāk augošā sociālo mediju aplikācija bērnu vidū, bet tai pievienojas arvien vairāk pieaugušo (t.sk. Arnolds Švarcenegers 😉 – https://www.tiktok.com/@arnoldschnitzel).
  • Pieaugot auditorijas vecumam un angļu valodas prasmēm, vietējo influenceru un slavenību ietekme samazinās.

▶️ Pilnu stāstu 30 min garumā lūko Youtube!

 

Trackback URL: https://prospero.lv/2019/11/18/socialo-mediju-marketings-pusaudziem/trackback/